onsdag den 20. juni 2012

Mit næste sko køb :)





Jeg er på ingen måde i tvivl om, at jeg bare må eje et par Jeffrey Campbell sko, men spørgsmålet er bare hvilket par?! 
Jeg har tænkt meget over det, og jeg er efterhånden kommet frem til, at jeg bare må spare flere penge sammen, fordi jeg kan ikke vælge imellem disse to par!

De første er bare "klassiske" i den forstand, at de er meget enkle. Dog kommer det lille tvist med hælen, som er træfarvet, men de er jo meget stille og rolige. 
Derimod par nummer to ... Jamen altså de er jo bare alt for fede. De minder lidt om et par stilletter jeg har fra Nelly, eller det er nok mine stilletter der ligner Jeffrey Campbell ;) Men anyway,  jeg er bare så vild med nitter på denne her måde! Min kæreste er dog ikke så vild med de sidste .. Jeg tror, at det er fordi, han ville være en lille smule bange for at gøre mig sur ;)

Jeg ved i hvert fald hvad der skal bruges penge på næste gang der er lidt overskud i kassen ;)

Husk at blive fast læser på min blog, så i kan følge med hele tiden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar