torsdag den 24. januar 2013

Societyofchic :)

Godmorgen derude :) 
Jeg kan slet ikke forstå, at jeg ikke har noget litteratur jeg bare skal læse. Jeg har næsten lidt dårlig samvittighed over ikke at læse, men hov - JEG HAR JO FERIE!!! :D 
Det er simpelthen fantastisk, at kunne gøre lige hvad jeg vil. 
I går da jeg sad jeg kiggede lidt rundt på nettet gjorde jeg en kæmpe opdagelse - societyofchic.com. Det er en alt for lækker webshop, hvor man kan finde de mest sjove og anderledes ting. Jeg er ret stor fan af, at finde noget man ikke rigtigt har set før, og det finder man bestemt her! 

78 USD - 437,52 DKK

I am in love! Den er simpelthen alt for flot, og det ligner næsten noget jeg kunne se Blair Waldorf  i ;)  Kjolen koster 98  USD, det vil sige 549,70 DKK.

78 USD - 437,52 DKK

78 USD - 437,52 DKK

140 USD - 785,29 DKK

Jeg kunne sætte 100 forskellige billeder ind af tøj, som jeg er helt vild med, men så ville mine indlæg blive aaaalt for lange ;) Men tag og kig hjemmesiden, jeg er i hvert fald fan! ;D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar