onsdag den 23. januar 2013

Der er noget vi ikke helt forstår!




Endelig har jeg ferie, og har overstået 1. semester! 
Wow hvor gør det mig egentlig bare vildt glad :D 
Efter den sidste eksamen i går, mente min gode og yderst smukke veninde Mai, og jeg, at vi skulle ned i byen en tur og hygge lidt. 
Da vi går nede i Magasin falder vi pludselig over noget helt forfærdeligt! 
Gummistøvler med hæl!!!! 
Altså, hvad foregår der lige her? Det er noget af det mærkeligste jeg nogensinde har set! 
Meningen med gummistøvler er vel netop, at de skal være praktiske, og dermed skridsikre. Men Hunter  er simpelthen gået all in, og smækket en hæl på deres ellers ret fede gummistøvler. Og derudover så koster de faktisk også 1400 kr - Bum! Tænk hvis det er det helt store hit næste år :O
Ja ja, men jeg er altså ikke en fan! ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar