torsdag den 10. maj 2012

Chanel

- Gør dine negle glade :)




Mærkevare kan give et stort hul på kontoen, og er det overhovedet det værd? Man betaler ca. 2 eller 3 gange så meget for at der enten står Chanel, Dior, Lancôme eller Gucci på det. 
Men men men men .. Da jeg gik i 3.g fik jeg en helt specielt passion for neglelack. 
Chanel neglelack


Før i tiden købte jeg altid en masse lidt billigere neglelakker, og de er jo egentlig også fine nok, men tit så skaller de allerede af, så snart man smutter ud af døren. Det gode ved de lidt billigere lakker er dog, at du kan få 3-4 forskellige, for den pris en Chanel neglelak koster. 
Så mange ville nogen jo nok mene, at det ville være det mest fornuftige, at vælge fire frem for en.  




 

Jeg er trofast Chanel køber nu, og jeg tror ikke, at det er noget jeg springer fra igen. 
Det bedste ved dem, er deres holdbarhed. Hvis man lægger en underlack, selve farven og en overlack, så er neglene stort set lige så flotte sidst på ugen, som de var først på ugen. Det kræver jo selvfølgelig, at man ikke går igang med den store hovedrengøring, fordi det er jo klart, at de med tiden vil begyndte at skalle af i vand. Men de kan sagtens klare, at man tager opvasken ;) 


Når de så begynder at blive lidt slidte, så er det sjælendt, at lakken falder af i store flager. De blive i stedet for slidte i spidserne, hvilket ser en del pænere ud. 
Man kan selvfølgelig også bare lægge selve farven på, og så er neglene også helt pæne i 2-3 dage, afhængig af hvem man er ;)


   

Noget andet jeg helt klart elsker ved Chanel er farverne. Du kan finde alle farver med forskellige nuancer. Selvfølgelig kan du også finde mange lignede farve ved andre mærker, men efter min mening, har farverne ved Chanel bare lige det ekstra.
 Jeg synes, at de er helt fantastiske! Disse to farver Péridot og Black Pearl er jeg ret glade for. De skifter farve afhængig af, hvilket lys man er i, og giver lige lidt ekstra spil. 



Specielt Péridot er jeg vild med, fordi den har den der lidt påfugle agtige farve. I noget lys er den guld, og i et andet er den mere grøn i det. Den er også super lækker at lægge på neglene, og den behøver kun et til to lag. 


er selve Chanel flaskens look jo også bare fantastisk. Meget enkelt og stilet, hvilket Chanel jo generelt også er kendt for. Af en eller anden årsag, så føler jeg mig bare lige dét mere eksklusiv, når jeg lægger Chanel på neglene.





Man betaler jo knapt 200 kr. for Chanel neglelak, og om de er 200 kr. værd er svær at sige. Man betaler helt klart for det fine mærke, og det flotte look, men jeg er forelsket. 

Chanel lakkerne kan købes i de fleste butikker som Matas, Magasin og Salling.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar