torsdag den 14. februar 2013

Valentine's day




Den store "love day" .. Jeg må indrømme, at jeg selv synes, at det er en lidt hyggelig tradition, men når det er sagt, så kan det også hurtigt blive for meget. Det der med at gå ud og spise på Valentine's day, det bliver nok aldrig lige mig. Så mange mennesker der sidder sammen, imens man fejrer noget så intimt som kærligheden til en anden person. Det bliver også bare hurtigt lidt kliché agtigt, men det er Valentines day måske i det hele taget? Man kan jo også spørge sig selv, hvorfor man har brug for at have en fast dag om året, hvor man fejrer sin partner? Det burde vel egentlig bare være en del af et hvert forhold. På den anden side så har drengene selvfølgelig en fast dato at huske på, hvor man ikke kan undgå at se hjerter osv. over det hele, så den er idiotsikret! Det er næsten imponerende hvis man glemmer Valentines day ;) Men okay, vi har selvfølgelig også fars- og mors dag, hvor vi fejre de to dejlige mennesker der har givet os liv ... Jeg ved ikke, men det er da meget hyggeligt med en vaske ægte kæreste hygge dag ;) 


Min kæreste og jeg skal være hjemme i hans lejlighed, og spise en lækker hjemmelavet 3-retters menu. Derudover ved jeg faktisk ikke rigtigt hvad der skal ske, fordi det skal han nemlig stå få :) Det er så skønt, men en kæreste der overrasker en engang imellem!

Jeg har det også lidt stramt med, om man skal give gave på Valentine's day. Vi elsker vel alle sammen at få en gave, så jeg brokker mig bestemt ikke, hvis jeg er så heldig at få en  ;) Jeg har valgt, at give min kæreste en meget personlig gave, som ikke har kostet mig det store, i stedet for at gå ud at købe en parfume eller noget i den stil. Så nu håber jeg bare at den falder i god jord! ;) 


En helt anden ting er, at jeg jo har fået lavet extensions! Jeg er bare så glad for at jeg endelig fandt en, som jeg turde at ligge mit hår i hænderne på ;D Nu føler jeg mig endelig som en pige igen, og min kæreste er nærmest ligeså glad som jeg selv er. Jeg ved ikke hvorfor, at det betød så meget for mig, men min selvtillid, var på ingen måde den samme, da jeg var korthåret, som da jeg havde mit lange hår. Heldigvis kan jeg allerede mærke, at jeg føler mig meget bedre tilpas nu :) 


HAPPY VALENTINE'S DAY <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar